Thursday, May 28, 2009

This is Reykjavik!

  1. Ulåste dører og nøkler som ikkje virkar (dei er ikkje redde for inbrudd)
  2. Gamaldagse melkekartongar. Eg hugsar dei godt fra 80 tallet. Umulig å ikkje søle!
  3. Fine strikkagensrar og jakker som alle går med, ikkje berre turistane!
  4. Folk som er mindre opptatt av høffelighet enn nordmenn... som om det går an!
  5. Iceland-time, ein verson av African time som betyr at ein ikkje treng å planlegge, komme når ein har sagt eller gi beskjed hvis ein blir for sein. Det ordnar seg. Mañana!
  6. Lyse netter og mangel på gardiner... insomnia!
  7. Trappeoppgangar med vegg til vegg teppe. Kva gjer dei med sølete støvlar. Eg berre spør!
  8. Har dei ikkje vanlig leverpostei???
  9. Varmvatnet luktar.... rett og slett promp! Men det er visst veldig godt for huda.
  10. 10/11 butikken som er åpen alle dagar, heile døgnet.
  11. Eit kvarter å gå fra pub og natteliv til hav og fjæresteinar.
  12. Stort innadørs loppemarked som også sel tørrfisk. Herlig kombinasjon av lukter!
  13. Skyr! Nam nam! Ein ost som er ein slags yoghurt...
  14. Veldig hjelpsomme folk! Dei kjører deg rundt og ordner kontakter (og alle kjenner alle)
  15. Utandørs oppvarma svømmebaseng! Billig luxus året rundt!
  16. Varme elver og strender!
  17. Skiftande vær, og da meiner eg 5 min. intervallar. Burde ikkje komme som ei overasking på ein sunnmøring men har budd for lenge i Oslo...
  18. (to be continued!)

1 comment:

  1. ..og så fann eg bloggen din! Hurra! Kjekt å få vere litt med til Island, men ikkje minst bli litt meir oppdatert på geografiske detaljar av livet ditt, så du slepp å ta fullstendig alt den gongen eg faktisk ringer :-) Kos dykk!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.